اینجا تعطیل نیست

من و دنیام

اینجا تعطیل نیست

من و دنیام

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

یه مشکلی که خودم درگیرش بودم و بعد راهش را پیدا کردم  تو برنامه اکسل بود که 14000 تاریخ تولد داشتم که به صورت01/01/1390 نوشته بود و میخواستم بدم به نرم افزاری که اسلش(/) قبول نمیکرد و باید 13900101 .حالا راه حلش را می زارم تا اگه کسی این مشکل را داشت حلش کنه.

ابتدا اون ستون اکسل که دارای تاریخ اسلش دار است (01/01/1390) را در یه ستون کناری کپی میکنیم و بعد ستون جدید حاوی تاریخهای اسلش (/) دار  را انتخاب میکنیم  و دکمه کنترل + اچ انگلیسی( ctrl+H) را می زنیم حالا سربرگ replace فعاله و پایین دو تاگزینه هست تو فیلد اول جلو find what اسلش / را وارد کرده و بعد replace all را میزنیم.بعد تاریخ تبدیل به فرم غیر اسلش دار میشود.بای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی